Πλήθος καρτών: 3994 | Στείλε την κάρτα σου
ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑ Κ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΓΙΑΝΝΗΣ 5ο Δ..Σ.ΣΥΚΕΩΝ
Καλές γιορτές με πολλές πολλές ευχές από το 2ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
16ο Δ.Σ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ- Η ΙΑΤΡΙΚΗ: ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Αντζυ Φέκα Β3 από το 2ο Δ. Σ. Ιεράπετρας
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά! Και εύχομαι να σε γνωρίσω, για να μπορώ να παίζω μαζί σου!!!
Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!
Καλη Χρονιά σε όλους με υγεία ΜΑΡΙΑΝΝΑ Ε2 ΤΑΞΗ 3ο ΔΣ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ 🎄 ΥΓΕΊΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ⛄
Τα παιδιά της Β’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Μεθώνης σας εύχονται χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!
Εύχομαι σε όλους σας να γίνετε γρήγορα καλά και να περάσετε καλές γιορτές στα σπίτια σας! Ναυσικά Γεωργία Συρμακέση Β΄Τάξη Πρώτο Πειραματικό Ιωαννίνων
16ο Δ.Σ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ- Η ΙΑΤΡΙΚΗ: ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Χρόνια πολλά με υγεία! Α2 3ο Δημοτικό Γέρακα
16ο Δ.Σ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ- Η ΙΑΤΡΙΚΗ: ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Καλή χρονιά με υγεία.Παντελης 4ο ΔΣ Ν.Ιωνιας βολος
Σας αγαπάμε και σας ευγνωμονούμε για ό,τι κάνετε για μας… Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!! Γκεντιάνα Β΄ τάξη Δημοτικό Σχολείο Πευκοχωρίου
Καλά Χριστούγεννα! Παναγιώτης Δημοτικό σχολείο Βραχατίου
16ο Δ.Σ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ- Η ΙΑΤΡΙΚΗ: ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
Καλά Χριστούγεννα με υγεία ευτυχία και πάνω από όλα αγάπη!!!Καλές γιορτές!!!Σας έυχομαι να αναρρώσετε γρήγορα και να βρεθείτε το σηντομότερο με τους αγαπημένους σας!!!❤
Χρόνια Πολλά με υγιεια!
16ο Δ.Σ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ- Η ΙΑΤΡΙΚΗ: ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Καλές γιορτές με πολλές πολλές ευχές από το 2ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
