Πλήθος καρτών: 3994 | Στείλε την κάρτα σου
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Υγεία – Δύναμη
Καλή χρονιά και καλές γιορτές με υγεία,χαρά και αγάπη ❤
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές γρήγορη ανάρρωση υγεία ευτυχία και αγάπη! Ο Θεός μαζί σας! Σοφία Ν/Γ Άγρα Έδεσσας
Χρόνια πολλά και καλά σε όλους τους γιατρούς και νοσηλευτές της χώρας μας!!
Ευχές για έναν ουρανό χωρίς σύννεφα!! Να γυρίσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα στο σπιτάκι σας, όλοι μαζί , γεροί και δυνατοί! Καλές γιορτές με αγάπη και υγεία!
καλά Χριστούγεννα σε όλους με αγάπη και υγεία . 5ο Δημοτικό σχολείο Κομοτηνής🎄🎄
Καλές γιορτές. Περαστικά και καλή ανάρρωση
Χρόνια πολλά! Υγεία , αγάπη, ευτυχία σε όλο τον κόσμο! Γιάννης Ν/Γ Άγρα Έδεσσας
Σας ευχαριστούμε! Καλές γιορτές! 3ο Δ.Σ.Μεγαλόπολης-Γιώργος
Σας ευχόμαστε φέτος τα Χριστούγεννα ο χριστουλης να σας δίνει περισσότερη δύναμη για να βοηθήσετε αυτούς που σας έχουν ανάγκη…. Σας ευχαριστούμε πολύ!!! Γιάννης 1ο Νηπιαγωγείο Τριλοφου-Θερμης-Θεσσαλονικη
Καλά Χριστούγεννα . Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά
Merry Christmas! Χριστίνα Νηπιαγωγείο Άγρα Έδεσσας
Σας ευχόμαστε φέτος τα Χριστούγεννα ο χριστουλης να σας δίνει περισσότερη δύναμη για να βοηθήσετε αυτούς που σας έχουν ανάγκη…. Σας ευχαριστούμε πολύ!!! Γιάννης 1ο Νηπιαγωγείο Τριλοφου-Θερμης-Θεσσαλονικη
Αγαπημένοι μας γιατροί και νοσηλευτές, σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά! Σας ευχαριστούμε για τον δύσκολο αγώνα που κάνετε. Ηλιάνα 3ο Νηπιαγωγείο Λαγκαδά
To Δ.Σ. Γόννων Λάρισας ευχαριστεί το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας για τον υπεράνθρωπο αγώνα που καταβάλλει αυτούς τους μήνες!!! Καλή Χρονιά!! Με ΥΓΕΙΑ!
Υγεία και υπομονή σε όλους !!Καλή Χρονιά Βαρβάρα 3ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου
Ευτυχισμένο το νέο έτος!! Οι μαθητές της Β΄ τάξης του 6ου Δημ. Σχ.Βριλησσίων
Εύχομαι ο Αϊ Βασίλης να πάει σε όλα τα παιδιά της γης. Ευαγγελίνα 3ο Νηπιαγωγείο Λαγκαδά
To Δ.Σ. Γόννων Λάρισας ευχαριστεί το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας για τον υπεράνθρωπο αγώνα που καταβάλλει αυτούς τους μήνες!!! Καλή Χρονιά!! Με ΥΓΕΙΑ!
Καλές Γιορτές με υγεία
Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε όλους, υγεία πάνω απ’ όλα και αγάπη. Εύχομαι σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους που κατοικούν το θαυμαστό μας πλανήτη, Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος. Από το σχολείο Γοργόνα Στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθη.
