Πλήθος καρτών: 3994 | Στείλε την κάρτα σου
Από το 44ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης σας στέλνουμε τις πιο θερμές ευχές μας και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα “ξωτικά της υγείας”.
Ευτυχισμένο το νέο έτος!! Οι μαθητές της Β΄ τάξης του 6ου Δημ. Σχ.Βριλησσίων
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!5ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
Ευτυχισμένο το νέο έτος!! Οι μαθητές της Β΄ τάξης του 6ου Δημ. Σχ.Βριλησσίων
Χρόνια Πολλά σε όλους!!
Ευτυχισμένο το νέο έτος!! Οι μαθητές της Β΄ τάξης του 6ου Δημ. Σχ.Βριλησσίων
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!5ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!5ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
Ευχαριστούμε που μας γιατρεύετε, ευχαριστούμε που βοηθάτε τους συμπολίτες μας, ευχαριστούμε για όλα!!! Καλά Χριστούγεννα! Καλή Χρονιά! Σας στηρίζουμε πάντα!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!5ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!5ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
Η καινούρια χρονιά ας αναστήσει το χαμόγελο στα χείλη των ανθρώπων. Σας ευχαριστούμε. Ειδικό Δημ.Σχ. Κωφών Βαρηκόων Ηρακλείου
Kαλά Χριστούγεννα και υγεία σε όλο τον κόσμο!!Οι μαθητές της Β’τάξης του Δημ.Σχ.Βριλησσίων
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!5ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
Καλά Χριστούγεννα..
Αγαπημένοι μας ήρωες, γιατροί και νοσηλευτές, Σας ευχαριστούμε για το σημαντικό έργο που προσφέρετε με υπομονή και αυτοθυσία για όλους εμάς. Όσο εμείς είμαστε στο σπίτι, εσείς πολεμάτε με τον κορονοϊό για να μας προστατεύσετε. Ξέρουμε πως ρισκάρετε ακόμη και τη ζωή σας. Καταλαβαίνουμε τον πόνο που νιώθετε όταν κάποιος αρρωσταίνει. Για αυτό σας στηρίζουμε με όλη την αγάπη μας. Σας στέλνουμε τις ευχές όλων των μαθητριών, των μαθητών και των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας για Καλές Γιορτές και Καλή Χρονιά και σας ευχόμαστε να έχετε δύναμη και υγεία, εσείς και οι οικογένειές σας, για να συνεχίσετε όλα όσα κάνετε. Είμαστε ευγνώμονες και ελπίζουμε το 2021 να σας δώσει πίσω όλα όσα προσφέρατε σε εμάς το 2020. Με αγάπη, Ο πρόεδρος και τα μέλη της Μαθητικής Κοινότητας του Δημοτικού Σχολείου του Κολλεγίου Αθηνών (Μποδοσάκειο Διδακτήριο)
🎄ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟ 2021🎄
Καλά και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα !!!!
Χρόνια πολλά με υγεία για όλο το κόσμο.
Εύχομαι σε όλους υγεία .Σε γιατρούς και νοσηλευτές καλή δύναμη στο δύσκολο έργο τους.Το 2021 να μας βρει όλους καλά και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα .ΑΡΙΣΤΕΑ .ΑΓΡΙΝΙΟ.5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Χρόνια Πολλά κ Καλή Χρονιά με υγεία, δύναμη και φώτιση!!! Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!!!
Χρόνια πολλά σε όλους όσους μας κρατάνε ασφαλείς και υγιείς
